Odzież reklamowa z haftem czy z nadrukiem? Podpowiadamy, którą metodę znakowania wybrać

02 listopada 2022 Autor: Anna Brzezińska
Ocena: -/5 (liczba ocen: 0)
/zdjecia/odziez-reklamowa-z-nadrukiem.jpg 750 1200 20221102 Odzież reklamowa z haftem czy z nadrukiem? Podpowiadamy, którą metodę znakowania wybrać Odzież reklamowa z haftem czy z nadrukiem? Podpowiadamy, którą metodę znakowania wybrać Anna Brzezińska https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png
odziez-reklamowa-z-haftem-czy-z-nadrukiem-podpowiadamy-ktora-metode-znakowania-wybrac.jpg
Odzież reklamowa z haftem czy z nadrukiem? Podpowiadamy, którą metodę znakowania wybrać

Każdej osobie zamawiającej odzież reklamową zależy na jak najlepszym doborze metody jej znakowania. Wybór między haftem a nadrukiem nie jest łatwy, ponieważ oba rozwiązania mają zalety i wady. Podpowiadamy, czym  kierować się przy podejmowaniu decyzji.

Kiedy warto wybrać odzież reklamową z nadrukiem?

Nadruki mogą mieć postać np. tekstu, logo lub rysunku. Nasza firma sporządza je za pomocą wszystkich metod dostępnych na rynku. Bardzo często wykorzystujemy do tego sitodruk bezpośredni i transferowy oraz druk DTG. Do tworzenia barwnych grafik stosujemy paletę kolorów CMYK.

Produkowana przez nas odzież reklamowa z nadrukiem cechuje się:

  • wyrazistym i czytelnym znakowaniem bez względu na rozmiar i rozdzielczość grafiki;
  • dokładnym odzwierciedleniem nawet najdrobniejszych elementów projektu;
  • trwałością, wytrzymałością oraz odpornością na wilgoć, promienie UV, wielokrotne pranie i ścieranie;
  • wysokiej klasy wyglądem;
  • intensywnością kolorów i kontrastami.

W przypadku większości metod znakowanie jest opłacalne zarówno dla pojedynczej sztuki, jak i całej kolekcji ubrań.

Nadruk lepiej sprawdzi się, gdy zależy Ci na precyzyjnym odtworzeniu nawet najmniejszych detali projektu, w przypadku znakowania dużej powierzchni i trudno dostępnych miejsc oraz na wodoodpornej odzieży, ponieważ nie przepuszcza wody.

Odzież reklamowa z haftem - gdzie najlepiej się sprawdzi?

Haft komputerowy to najbardziej trwała technika znakowania. Projekt graficzny przenoszony jest na ubranie przy pomocy nici. W ten sposób powstaje haft. Istnieje kilka jego rodzajów. Najpopularniejszy to haft płaski. Obecnie coraz częściej stosowany jest haft 3D, czyli mocno wypukły. Można też zdecydować się na wybór niestandardowych nici np. metalizowanych.

Znakowana przez nas odzież reklamowa z haftem wyróżnia się:

  • wysoką trwałością i odpornością na częste pranie oraz prasowanie;
  • luksusowym wyglądem;
  • wielobarwnością - do tworzenia jednego haftu możemy użyć nici w 16 kolorach;
  • uniwersalnością - nadruk można stworzyć niemal na każdym materiale, a także na grubszej odzieży i takiej o wyczuwalnej fakturze;
  • możliwością personalizacji znakowania.

Metoda ta jest najbardziej opłacalna w przypadku zamówień powyżej 50 sztuk. Nadaje się idealnie do znakowania polarów, koszulek polo, koszul, ręczników, czapek i koców oraz ubrań luksusowych.

Rozwiązanie to ma też wady, takie jak:

  • wysokie koszty realizacji projektów o dużej powierzchni;
  • niemożność odwzorowania gradientów i detali;
  • konieczność ograniczenia się do grubszych materiałów - tkanina musi mieć gramaturę powyżej 190 g;
  • słaba czytelność napisów przy zbyt małych wymiarach znakowania.

Haft nie sprawdzi się szczególnie w przypadku grafik ze skomplikowanymi przejściami barw.

Odzież reklamowa z nadrukiem vs odzież reklamowa z haftem. Która lepsza?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie: co jest lepsze - odzież reklamowa z nadrukiem czy z haftem? Zależy to od wielu czynników takich jak: materiał, przeznaczenie ubrania, czas użytkowania czy styl, w jakim mają być one utrzymane. Z tego powodu służymy pomocą w doborze metody znakowania idealnej dla Twojego zamówienia.

Najtańsza Drukarnia Internetowa
Pomysłowe Gadżety Reklamowe
Znakowanie Odzieży Reklamowej