3 sposoby na wzmocnienie wizerunku firmy, o których musisz wiedzieć więcej!

13 lipca 2017 Autor: Martyna Ciudzińska
Ocena: -/5 (liczba ocen: 0)
/zdjecia/glowne_owowo_copy.jpg 750 1200 20170713 3 sposoby na wzmocnienie wizerunku firmy, o których musisz wiedzieć więcej! 3 sposoby na wzmocnienie wizerunku firmy, o których musisz wiedzieć więcej! Martyna Ciudzińska https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png
3-sposoby-na-wzmocnienie-wizerunku-firmy-o-ktorych-musisz-wiedziec-wiecej.jpg
3 sposoby na wzmocnienie wizerunku firmy, o których musisz wiedzieć więcej!

Wizerunek firmy to niezwykle ważny aspekt w trakcie planowania promocji. Wizerunek, jaki wykreuje firma, a w późniejszym etapie go umocni może znacznie wpłynąć na decyzje zakupowe konsumentów, dlatego tak ważne jest zadbanie o dobrą strategię i sukcesywne jej wdrażanie, bowiem firmy z umocnionym wizerunkiem zdecydowanie przeważają nad „bezimienną” konkurencją. Jakie kroki należy podjąć, aby sprawić, że wizerunek Twojej firm stanie się nienaganny.

1: Inwestycja w gadżety reklamowe

Pierwszym ze sposobów na umocnienie wizerunku firmy jest inwestycja w gadżety reklamowe. Bardzo ważne na etapie wyboru gadżetów firmowych jest dobranie ich do branży Twojego przedsiębiorstwa, a jeśli nie jest to możliwe, to wybierz tak, aby gadżety były funkcjonalne z punktu widzenia klienta. Oczywiście, żeby gadżet przyjął miano reklamowego, to trzeba go odpowiednio oznakować w logo, sygnet lub logotyp firmy. Gadżety reklamowe wzmacniają wizerunek firmy, a konsument się z nim oswaja, dzięki czemu później wybierze firmę, którą „poznał” od podszewki.

Gadżety reklamowe w identyfikacji wizualnej

2: Odzież firmowa wysokiej jakości

Drugim sposobem, który będzie pomocny w trakcie umacniania wizerunku firmy jest dobranie odpowiedniej odzieży firmowej, która doskonale wpasuje się w całą identyfikację wizualną, co z kolei wpłynie na klienta i jego zdanie o marce. Ważne, żeby odzież firmowa była uszlachetniona w logo, a jej kolor nie był neutralny, chyba, ze cała identyfikacja wizualna firmy należy do minimalistycznej, tak jak sklepów Apple Store. Dobierz odzież firmową, tak, aby klient wchodzący do Twojego sklepu lub firmy czuł jednolity wizerunek, wtedy będziesz miał pewność, ze marka będzie postrzegana za bardziej profesjonalną z punktu widzenia konsumentów.

odzież firmowa

3: Reklama zgodna z identyfikacją wizualną

No właśnie. W trakcie tworzenia reklam – banerów, ulotek, gazetek produktowych czy katalogów z ofertą firmy ważne jest, aby szata graficzna była zgodna z identyfikacją wizualną firmy, dzięki temu wizerunek również zostanie umocniony. Z tym przeświadczeniem doskonale radzi sobie sieć telefonii komórkowej Play, której reklamy praktycznie się nie różnią, co wpływa na umocnienie wizerunku.

umocnianie wizerunku firmy

Najtańsza Drukarnia Internetowa
Pomysłowe Gadżety Reklamowe
Znakowanie Odzieży Reklamowej